Veelgestelde vragen

Wij hebben voor u de veel gestelde vragen hieronder uitgewerkt. Staat uw vraag er niet tussen? Mailt u deze dan naar grundel@stichtingschool.nl, of stel uw vraag via de contactpagina
Wat is openbaar onderwijs?
Openbaar onderwijs is toegankelijk voor alle kinderen zonder onderscheid van godsdienst of levensbeschouwing en wordt gegeven met eerbiediging van ieders godsdienst of levensbeschouwing. Het openbaar onderwijs draagt bij aan de ontwikkeling van de leerlingen met aandacht voor de godsdienstige, levensbeschouwelijke en maatschappelijke waarden zoals die leven in de Nederlandse samenleving en met onderkenning van de betekenis van de verscheidenheid van die waarden. Er wordt actief aandacht besteed aan de overeenkomsten en verschillen tussen kinderen, zonder voorkeur voor één bepaalde opvatting.
Ik ben op zoek naar een basisschool. Past De Grundel bij mijn kind?
Wij helpen u graag met uw keuze voor een basisschool voor uw kind. Kijkt u op onze website bij 'Ik ben nieuwsgierig' hoe u contact kunt opnemen.
Ik wil graag bij jullie werken. Hoe laat ik dat weten?
Wat fijn dat je geïnteresseerd bent! Je vindt onze actuele vacatures, samen met die van onze collega-scholen, hier

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
Hoewel wij ons best doen om het leerlingen, ouders en andere belanghebbenden tevreden te houden, kan het toch voorkomen dat u het niet eens bent met ons. Heeft dit  betrekking op onze school, probeert u er dan eerst met ons zelf uit te komen. Lukt dit niet en wilt u een formele klacht indienen, volgt u dan de klachtenregeling. Deze vindt u op de website bij 'Over Ons - Belangrijke documenten'.

Voorbereid op de wereld van morgen